Iubirea de Valentine’s Day

kiiii

“Adâncurile ființei umane sunt de neînțeles, sunt neștiute. Cedăm în fața iubiri pentru că ea ne dezvăluie o parte din necunoscutele lumi. Nimic altceva nu mai contează în cele din urmă” – E un citat dintr-un film ce l-am vizionat recent și m-a pus pe gânduri..

Suntem oameni și toți avem nevoie de iubire. Avem nevoie să simțim că cineva chiar ne apreciază și ne dăruiește tot ceea ce credem că merităm. Toți ne dorim să avem parte de o dragoste adevărată și ne uităm la toate filmele de dragoste și începem să ne plângem deoarece vedem că viața reală e atât de diferită cu ceea ce vedem în filme. Dar întrebarea e.. De ce e diferită? De ce nu putem avea și noi parte de o dragoste frumoasă? Și din punctul meu de vedere am ajuns la un răspuns :

“Un moment mi-am imaginat cum ar fi viața dacă nu ar exista narcisismul. Mi-am zis cât de minunat ar fi ca fiecare om să-l scoată pe celalalt mai important decât pe sine. Cât de liniștiți am fi dacă nu am mai fi deranjați mereu de copilul din noi care își dorește în permanență atenție. Și m-am întrebat cum ar fi să nu mai locuim în case de oglinzi, ca acum, când peste tot unde mergem ni se reamintește de noi înșine” spunea Donald Miller în carea Albastru ca Jazzul.

Cred că acesta e răspunsul pentru toate relațiile de care noi ne plângem că nu merg că nu suntem mulțumiți de ele. Din cauza că ne gândim la noi, ne gândim la poftele noastre în loc sa ne gândim la cel pe care spunem că îl iubim!

Iubim o persoana dar niciodată nu ne lăsăm orgoliul atunci când ni se greșește, apoi apare amărăciunea și ne mirăm că nu mai putem să iubim pe cel de lângă noi, că nu mai este nici o pasiune!

Pentru iubire trebuie sa lupți în fiecare zi! Când iubești cu adevărat în fiecare dimineață trebuie să te trezești pregătit să ierți din nou, să te dăruiești mai mult și să iubești mai mult! 

“Fericirea adevărată e să îi faci pe cei din jurul tău fericiți, să iubești în loc sa urăști, sa ierți în loc să întorci spatele”

Vă provoc acum ca e toată agitația asta cu Valentine’s Day să vă gândiți la persoana pe care o iubiți și să nu așteptați să primiți voi atenție sau cadouri ci să dăruiți voi! Și nu doar azi, ci în fiecare zi de acum înainte!

bbhyyyyvtredsemit

     

Dacă tot am vorbit de cadouri și eu am o SURPRIZA pentru 3 norocoase

nhy

Tot ce ai de făcut e să lași un comentariu cu părerea ta despre iubire, (care crezi tu că sunt secretele unei relați frumoase) și să pui linkul tău de Facebook apoi să dai share acestei postări pe pagina ta de Facebook! Cele mai frumoase 3 comentarii vor primi acel cadou! În 20 februarie voi anunța câștigătoarele! Succes:**

by Ada Pop  http://instagram.com/adaapop

4 thoughts on “Iubirea de Valentine’s Day

  1. Iubirea? Mereu m-am intrebat ce e iubirea. Am simtit fluturasii, i-am simtit cum se jucau in stomcaul meu. Am simtit cum capul meu era in nori, nu ma regaseam, dar cand intalneam persoana de care eram indragostita, eram acolo. Am simtit cum fiecare secunda ce trecea, inseamna fericirea mea, iar apoi cand eram singura acasa, fara el, era un dezastru. Iubirea….nu cred ca o poti explica prin cuvinte, chiar nu poti, e ceva ce nu poti scrie, e ceva mult prea ireal ca sa o poti explica prin cuvinte. Dar dupa parerea mea iubirea e atunci cand esti dispus/a sa faci totul pentru o persoana, sa nu te mai gandesti doar la tine, sa ii oferi fericirea ta atunci cand tristetea il cuprinde pe el sau pe ea. Amandoi sa fiti uniti, conectati, ca si o inima conectata la aparate, daca renunti la aparate renunti si la inima…asta cred ca e iubirea, sa ramai conectat/a langa iubirea ta, sa nu scoti orgoliul, neincredere si minciuna, daca le scoti…renunti la aparat, renunti la inima ta, la iubirea ta. Renunti la tine. Iubirea…atat de frumos acest cuvant, l-as pronunta non-stop, daca as putea m-as chema”iubire”, vreau sa ofer iubire, vreau sa arat iubirea. Iubirea….e greu de intalnit, dar trebuie sa o lasi sa te gaseasca, sa iti dai voie sa iubesti.
    Pentru o relatie frumoasa, ce este cel mai important, din punctul meu de vedere, incredere…ea face totul, ea este zidul, sa ai incredere in cel de langa tine, sa ii oferi toata increderea ta, sa il iubesti in fiecare zi tot mai mult, sa ii arati asta, nu doar de ziua lui sau in zile Sfinte. Sa fie cel mai bun prieten in primul rand, apoi iubit. Sa ii oferi parte din tine, cu toate ca nu stii daca o sa mai iei partea aia vreodata, dar cel putin merita. Merita sa iubesti. Sa nu minti…daca faci asta, iubirea nu a existat niciodata. Sa ii iubesti defectele cum iti iubesti tie calitatile. Sa recunosti cand gresesti, sa ii iubesti sufletul. Cu el o sa ramai peste ani.
    https://www.facebook.com/valeeentinavale

  2. Iubirea e cel mai frumos sentiment, langa el ai si fericirea, iar odata cu fericire apare si bucuria de a trai langa cel ce il iubesti, iubirea este ceea ce putini dintre noi ajung sa o intalneasca, daca iubirea nu exista e doar un mic atasament care se lasa cu multe certuri, eu cred ca iubirea e ceea ce tine 2 suflete atasate toata viata, iar atunci cand vedem doi oameni invarsta tinandu.se de mana putem simti iubirea adevarata si gandul cum sa reusim sa o avem. Fara iubire viata ar fi fara rost!
    https://www.facebook.com/burcus.deborah

  3. Fiecare relatie este diferita, nu vorbim de perfectiune pentru ca nu exista, insa daca iti dai silinta si iubesti, in adevarul sens al cuvantului, vei avea partea de cea mai frumoasa poveste de dragoste.
    „A iubi înseamna a privi lucrurile
    din punctul de vedere al celuilalt”.
    Acest cuvant este foarte limpede si poate sa-ti fie de foarte
    mare ajutor. De unde vine lipsa de iubire in atatea casnicii? Din faptul ca n-au invatat sa priveasca lucrurile din punctul de vedere al celuilalt..
    O relatie se bazeasa sau cel putin ar trebui sa se bazeze in primul pe iubire reciproca, odata avand iubire, celelalte vin usor. Nu poti spune ca iubesti o persoana, daca nu o respecti.
    Un alt secret pentru o relatie fericita este – romantismul – el nu exista pur si simplu, el trebuie inventat si creat, de aceea va fi nevoie sa faci eforturi pentru a-l pastra in relatia ta si pentru ca iubirea dintre voi sa evolueze.
    Micile atentii, surprize si dovezi de iubire conteaza. Nu trebuie sa fie neaparat un buchet de trandafiri sau o sticla de sampanie. Un biletel amuzant sau plin de afectiune, lasat la indemana, pot sa insemne foarte mult pentru celalat. E o dovada ca e mereu prezent in gandurile tale.
    Exprima-ti sentimentele, demonstreaza-ti afectiunea in fiecare zi.
    Evita monotonia. Toate micile lucruri pe care le faci zilnic pentru persoana iubita se aduna si conduc spre o relatie plina de iubire si satisfactie.
    Sa nu fii geloasa, niciodata!!!
    Daca esti geloasa, te nefericesti si pe tine, si pe partenerul tau. Gandeste-te la vorba aceea: „Gelozia este o patima care cauta cu ravna ceea ce produce suferinta“. Iata o vorba adevarata! Gelozia
    pune la indoiala iubirea si cinstea altuia, ingroapa increderea si instraineaza inimile. Fereste-te de gelozie!
    Iubeste mult, in fiecare zi!

Leave a Reply

