Leighton Meester for NELLY.COM

 

Backstage-with-Leighton-Meester-for-Nelly-14Anul acesta Nelly.com celebreaza 10 ani de fashion, asfel au decis sa inceapa cea mai mare campanie de pana acum, iar ca model au ales-o pe Leighton Meeser, o superba actrita de la Hoolywood, cunoscuta si ca Blair din serialul Gossip Girl..

Mai jos puteti vedea pozele realizate in urma shootingului la o casa uimitor de frumoasa si un interviu realizat cu frumoasa Leighton.

Leighton-Meester-for-Nelly-10-year-birthday-OOTD-MagazineLeighton-Meester-for-Nelly-10-year-birthday-OOTD-Magazine-3Leighton-Meester-for-Nelly-10-year-birthday-OOTD-Magazine-4Leighton-Meester-for-Nelly-10-year-birthday-OOTD-Magazine-5Leighton-Meester-for-Nelly-10-year-birthday-OOTD-Magazine-6Leighton-Meester-for-Nelly-10-year-birthday-OOTD-Magazine-8Leighton-Meester-for-Nelly-10-year-birthday-OOTD-Magazine-10Leighton-Meester-for-Nelly-10-year-birthday-OOTD-Magazine-7

La ce lucrezi acum?  “La productia de pe Broadway “Of Mice and Men”. Sunt foarte încântata de ea..”

Ce ai fi facut daca nu ai fi fost actrita? “Mi-ar fi placut sa fiu terapeut. Mintea oamenilor ma fascineaza.”

Cine este un model pentru tine si de ce? “Scriitoarea Betty Friedan. Ea a luptat pentru egalitatea intre sexe si a scris o importanta carte “The Feminine Mystique” care vorbeste despre inceputul celui de-al doilea val de feminism.”

Deci tu te consideri o persoana feminista? “Desigur. Cred in egalitatea de drepturi intre femei si barbati”

Care sunt sfapturile tale pentru fetele care doresc sa aiba succes? “Cititi si luptati pentru ceea ce doriti”

Ce te face sa te simti cea mai mandra si de ce? “Familia si grupul meu de prieteni sunt pasiunea mea. Am incredere in ei si simt ca avem iubire reciproca. Ma sprinija intotdeauna si lafel si eu ma stradui sa fiu langa ei cand au nevoie. Pasiunea mea secundara este locul de munca. Sunt fericita cand muncesc. Shootingul ce l-am facut azi nu s-a simtit ca o munca. E doar distractie”

Care este cel mai favorit loc de pe pamant al tau? “Acasa, in special canapeaua mea haha!”

Care este dorinta ta cea mai mare? “Singura dorinta e sa petrec mai mult timp cu prietenii si familia acasa. Asta ma facea cea mai fericita.”

Cum arata o seara perfecta in oras pentru tine? “Imi place sa ies seara in oras la cina cu persoanele pe care le iubesc. Ne luam sushi, mancare mexicana, indiana etc. Iubesc mancarea.

Care este relatia ta cu moda? “In decursul anilor stilul meu s-a schimbat mult. E ceva personal si o afirmatie a ceea ce esti tu. Pentru mine moda intotdeauna a fost ceva diferit. Depinde de locul in care ma aflu. Cand locuiesc in Los Angeles ma imbrac mai lejer: o gramada de pantaloni skinny. Cand lucrez in New-York port tocuri si rochite.

Ai un style icon? “Imi place mult Catherine Deneuve si Brigitte Bardot. Ele sunt unele dintre acele femei care se simt confortabil in corpul lor, sexy si sofisticate. Eu cred ca poti arata cum doresti daca esti increzatoare si confortabila in pielea ta.

Unde gasesti inspiratie pentru stilul tau? “Filme, carti si calatorii”

Ce parere ai despre aceasta colaborare cu Nelly? “Nelly.com descriu fetele lor ca niste tinere, distractive si increzatoare deci sunt foarte incantata ca sunt considerata o “Nelly girl”. Mi-a placut mult aceasta colaborare. Hainele sunt foarte frumoase si sunt lucruri care le-as purta si eu. Am fost lasata sa imi aleg singura tinutele pentru shooting ceea ce a fost extrem de bine deoarece m-am simtit cu adevarat confortabil.”

Tu ai o haina care consideri ca te-ar salva oricand? “Simt ca niciodata nu as gresi cu o rochita neagra cu o talie accetuata. O palarie, lana sau casmir pentru zilele friguroase.

3 sfaturi pentru frumusete: “Elementele de baza: Hidratare, somn si protectie solara.

Fara ce produs de frumusete nu ai putea trai? “Protectie solara! Am crescut in Florida, iar acum locuiesc in California unde intotdeauna este soare, deci mi-am facut un obicei de a folosi protectie solara.”

Cum te menti in forma? “Facand Pilates, drumetii, intoand, mergand cu bicicleta, plimbandu-ma cand am timp si mancand sanatos.”

Cum te pregatesti pentru covorul rosu? “Fac un dus, mananc ceva bun apoi incep cu parul si make-up.”

Ai ceva placeri gresite? “Sa stau pe canapea urmarind episod dupa episod din Orange sau Breakin Bad. Sa mananc o gramada de dulciuri dar astea nu ma fac sa ma simt vinovata haha!”

Daca esti interesata de haine si vrei sa cumperi ceva intra pe http://www.nelly.com

Backstage-with-Leighton-Meester-for-Nelly-14

By Ada, Kisses

Leave a Reply

