Closet – Rosie Huntington-Whiteley

large (24)

Rosie Huntington-Whiteley este model si designer de lenjerie din Los Angeles.

In acest articol Rosie vorbeste cateva lucruri despre ea ca model si designer. Iar mai jos si-a expus camera si garderoba ei.

Am semnat primul contract de modeling la varsta de 15 ani. Doream sa merg la facultate sa studiez moda si designul si m-am gandit ca as putea face experienta in acest domeniu la o agentie de modeling. Intr-o zi un agent de moda m-a intrebat daca sunt interesata de modeling. Credeam ca glumeste dar am zis sa nu pierd aceasta sansa si am mers la o sedinta foto. A doua zi deja am rezolvat un loc de munca, iar restul e istorie!

Prima geanta facuta de un desiner Chloe “Silverado” am avut-o la 17 ani. Pana atunci nu mai detinusem niciodata ceva atat de scump. Am vazut-o in toate revistele, la toate celebritatile. Imi placea foarte mult si inca o mai am.

Am avut si cateva incidente pe covrul rosu. De exemplu odata in timp ce eram pe covorul rosu in Vegas am descoperit ca rochia mea era rupta. Din fericire, ne aflam intr-un hotel si am intrat intr-un magazin de barbati unde un croitor amabil mi-a cusut ruptura.

Nu sunt foarte rabdatoare atunci cand trebuie sa ma pregatesc pentru ceva personal, asa ca, deobicei ma machiez foarte putin cu mascara, dermatograf si blush iar parul il las natural. Pentru munca sau eventimente speciale ii las pe experti sa preia.

Intotdeauna imi curat fata de machiaj inainte de a merge la culcare. O curat si o hidratez cel putin de doua ori pe zi. Dimineata folosesc protectie solara iar seara inainte de culcare, o crema hidratanta. Tratamentle faciale,apa si un somn bun sunt o parte esentiala a regimului de frumusete. Eu folosesc o crema cu retinol de cateva ori pe saptamana primita de la esteticeana mea Shani Darden. Este foarte bun pentru linii fine, cicatrici si acnee. Jo Malone este unul din bradurile mele preferate de parfum si lumanari. Red Roses este parfumul meu preferat.

Nu este nimic mai sexy decat atunci cand ai incredere in tine, asa ca este inportant sa iti gasesti o lenjerie care te face sa te simti cel mai bine atunci cand o porti. Poate e un sutien si bretele, poate e un halat matasos. Adauga parfumul tau preferat, aprinde cateva lumanari si distreaza-te!

Sa pregatesc designul pentru propria mea colectie de lenjerie in ultimii doi ani a fost, de departe partea cea mai interesanta din cariera mea. O vad crescand in fiecare zi, si asta e doar inceputul. Una din piesele mele favorite este Rosie for Autograph Amethyst Silk Plunge Bra si setul Brief. Stilul meu semnat din colectie este o frumoasa si magulitoare bijuterie colorata. De asemena, imi place mult camasa de noapte full-length, pentru mine, el evoca amintiri de epoca glamour de la Hollywood.

Iubesc sa obtin oportunitati de a fi creativa si de a lucra impreuna cu echipa mea de design de la M&S. Este o calatorie cu adevarat fascinanta si plina de satidfactii, care incepe cu o idee si evolueaza in mai multe etape. Crearea unui produs care face apel la toate femeile este o mare provocare, dar imi place asta deoarece vad ce isi doresc si celelalte femei. Ma uit in propria garderoba si gasesc piese care doresc sa le recreez. Am colectionat lenjerie de epoca din toate calatoriile mele de peste un deceniu. Am gasit inspiratie in tot.

Cel mai bun sfat ce l-am primit vreodata este: Fi bun cu toti oamenii ce ii intalnesti. Nu sti niciodata cand sau unde ii vei vedea din nou. Este nevoie de mult timp ca sa construiesti o buna reputatie si o clipa ca sa o distrugi.”

Rosie_Huntington_Whiteley-57

nurpagepageeRosie_Huntington_Whiteley-11Rosie_Huntington_Whiteley-6cethbyrlarge (36)-tileRosie_Huntington_Whiteley-148nnRosie_Huntington_Whiteley-24Rosie_Huntington_Whiteley-33mubRosie_Huntington_Whiteley-131-Edit-tile22Rosie_Huntington_Whiteley-21 Rosie_Huntington_Whiteley-36pagenuRosie_Huntington_Whiteley-149-Edit Rosie_Huntington_Whiteley-142nytr Rosie_Huntington_Whiteley-152cernutrd Rosie_Huntington_Whiteley-113ndeRosie_Huntington_Whiteley-64 Rosie_Huntington_Whiteley-83 Rosie_Huntington_Whiteley-68 Rosie_Huntington_Whiteley-154-EditRosie are o garderoba de invidiat dupa cum ati si vazut! Sper ca va placut acest articol! Kiss you girlsss!!

Sursa http://www.thecoveteur.com

Leave a Reply

