Stufaris si Lacramioare

Picture 237Planul meu pentru 1 Mai a fost sa merg la mare. Imi este extrem de dor de mare, de mirosul acela specific si mi-am spus ca nu mai am rabdare pana la vara. Dar pana la urma, am decis sa raman la Cluj si astfel am ales sa petrec aceasta zi la Stufarisul de la Sic impreuna cu surorile mele, iar cu aceasta ocazie, nu am omis sansa de a face un shooting foto impreuna cu Andreea Muresan.

Am avut parte de o zi superba, iar rezultatul pozelor le vedeti mai jos ..Picture 205 Picture 210 Picture 222 Picture 184 Picture 194 Picture 206-horzbb Picture 208-vertbbbb Picture 234 Picture 235 Picture 236Picture 224Picture 200

Leave a Reply

