My Dream Summer

large (4)Iubesc vara mai mult decat orice alt anotimp. Iar pentru a sublinia aceasta afirmatie, voi enumera cateva motive:
largemm Vara, am ocazia sa merg la mareee! Ador sa merg pe plaja imediat ce ajung in statiune. Sa privesc marea timp de cateva secunde, oamenii care se bucura de razele soarelui si sa inspir acel miros specific marii. Automat ma simt atat de relaxata, de linistita. Un sentiment pe care numai marea mi-l poate da.largelarge (2)Nu stiu sa inot, iar sarituri in apa am facut doar la piscina. Cu toate astea, imi place sa privesc pe altii facand acest lucru! Si oh cat de mult mi-as dori sa fiu si eu mai curajoasa…
surfing-magazine-swisuit-issue-shot-by-jason-lee-parry-17Intotdeauna cand stau pe plaja imi place sa imi pun nisip pe picioare.0a2eaf3ac7e52ea7e43bbd1e912fd26fVara e plin de zile calde, chiar extrem de calde. Oamenii sunt mai fericiti, mai zambitori, cu mai mult chef de distractie!large (24)large (22)large (17)large (19)Seara, ador sa ies pe plaja, sa ma plimb la malul marii si sa aud muzica de la departare.59fa0cb85c29e8ee3339440d38ef0cba1f192805afff31fd672be0307841ff12Sa stau la plaja, pe o saltea de apa!surfing-magazine-swisuit-issue-shot-by-jason-lee-parry-25d10294f7c215a7d94f9ecfc5a98458b9Sa privesc marea, si sa fac caomparatii intre ea si o mie de alte lucruri.large (1)large (13)Sa stau toata ziua in hamac.
large (21)large (23)Sa stau la plaja cu picioarele in mare, ca sa ma bronzez mai repede.large (16)largeVara, ador rasaritul si apusul soarelui.large (27)Sa port costume rosii de baie!surfing-magazine-swisuit-issue-shot-by-jason-lee-parry-16Sa ma imbrac lejer si sa nu am nici o grija.large (28)b49fd953ef106d4b4ebccc2976407bedSurfing.. large (26)large (15)Dupa o zi fierbinte, un fresh de portocale cu gheata, e perfect!
large (25)Vara pielea mea se face ca de ciocolata! Oh de-as ramane asa tot anul…large (30)Topless..large (14)surfing-magazine-swisuit-issue-shot-by-jason-lee-parry-28Momentele de distractie ce le am cu prietenii mei si pe care nu am sa le uit toata viata mea!
surfing-magazine-swisuit-issue-shot-by-jason-lee-parry-27Iubesc vara mai mult decat orice. Am inceput sa o astept, inca de cand a plecat. Pentru anul acesta am multe ganduri si planuri. Iar sfatul meu pentru voi toti, e sa va face-ti cat mai multe amintiri frumoase, sa va distrati, dar sa nu va compromite-ti cu nimic! Va doresc o vara cat mai frumoasa, plina de zambete, bucurii si momente de neinlocuit!!!

Leave a Reply

